یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

یاسمین زهرا جون خورشید خونمون

اولین پست وبلاگ نی نی ناز

1392/4/12 17:29
نویسنده : خاله جون
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم، عمرم، نفسم، خوش اومدی...

باورم نمیشه که تو الآن توی وجود من نشستی، تمام تار و پودت با تار و پودم پیوند خورده.

مرسی که اومدی

مرسی که اومدی

عزیزم با تمام وجودم  ازت مراقبت می کنم، نمی ذارم هیچ بدی توی دنیا دستش به تو برسه و تو ای عزییزترینم آسوده باش، راحت و آروم، مامان بیداره. تو برای من نفیس ترین و با ارزش ترین گنج دنیایی کوچولو.

تو را واقعا به چشم یک هدیه الهی نگاه میکنم...

خداوند بزرگ من... ممنون از اینکه من رو لایق دونستی...همیشه به خاطر این نعمت بزرگ خدای عزیزم را شاکرم...

من پریسا مامان نی نی ناز  الآن هفته بیست و یک بارداری هستم و بی صبرانه منتظر به آغوش گرفتن دختر نازم هستم از همه شما دوست جونای خوبم میخوام که برای سلامتی دختر نازم دعا کنید...ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رها
19 تیر 92 16:15
چه قد قشنگ
دلم خواست اسن روز و
ایشا... که سلامت به دنیا بیاد دوست من


پاسخ: مرسی عزیزم، ممنون که به وب نی نی ناز ما سر دید.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 0:58
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی