یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

یاسمین زهرا جون خورشید خونمون

معجزه خداوند و یه خاطره خوب

1392/4/12 19:50
نویسنده : خاله جون
233 بازدید
اشتراک گذاری

یکی بود یکی نبود توی این دنیای بزرگ بابا و مامانی بودن که میخواستن یه فرشته رو به بهشت خونشون دعوت کنن اونا 3 سال بود که ازدواج کرده بودن و دلشون برای یه نی نی خوشگل تنگ شده بود....

چند ماهی میشد که توی دلشوره بودیم تا اینکه...

روز بیست و یکم اسفندماه بود... صبح زود که بیدار شدم به فکرم زد که از بی بی چک استفاده کنم وقتی که دیدم بی بی چک نشون از وجود یه نی نی ناز رو میده اصلا باورم نمیشد در حالی که اشک از چشمانم جاری شده بود فقط خدا رو بخاطر این نعمت بزرگ شکر میکردم بلافاصله این خبر رو به بابا عباس و خاله ها دادم. بعد با بابایی رفتیم آزمایشگاه و تا بعدازظهر که جواب آزمایش رو بگیریم انگار یه جورایی احساس می کردم تو در بطنم در حال رشدی...

وقتی بعدازظهر خاله مهناز مژده مثبت بودن آزمایش رو داد دیگه مطمئن شدم که خدای مهربون یه فرشته کوچولو به من و بابایی هدیه داده و هردومون به خاطر داشتن تو از خدای مهربون ممنونیم.

niniweblog.com

 

اینم اولین نشونه ی بودنت...niniweblog.com

نی نی ناز ما

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله حنانه
14 تیر 92 10:22